Mijozlar bazasini boshqarish, sotish, marketing kampaniyalari, aloqa va mijozlar faoliyatini tahlil qilish.
Elektron imzo va arxivlash funktsiyalari bilan hujjatlarni yaratish, muvofiqlashtirish, saqlash va qidirishni avtomatlashtirish.
Taqvim va hisobot integratsiyasi bilan vazifalar va loyihalarni rejalashtirish, taqsimlash va kuzatish.
Kadrlar hisobini avtomatlashtirish, vaqtni kuzatish, ta'tilni boshqarish va xodimlarning ish faoliyatini baholash.
Xodimlarning ichki o'zaro munosabatlari uchun suhbatlar, videokonferentsiyalar va korporativ ijtimoiy tarmoqlarni birlashtirish.
Ma'lumotlarni yig'ish va tahlil qilish, diagrammalar va grafikalarda vizualizatsiya, hisobotlarni avtomatik yaratish.
Elektron pochta, bulutli saqlash, to'lov tizimlari va buxgalteriya dasturlari bilan integratsiyani Sozlash.
Kompaniyaning joriy jarayonlariga iloji boricha samarali integratsiyalashgan optimal ERP echimini tanlash uchun biznes ehtiyojlarini har tomonlama baholash.
Mijozning biznes xususiyatlarini hisobga olgan holda ERP tizimini o'rnatish va sozlash, shuningdek kompaniyaning mavjud IT tizimlari bilan integratsiya.
Ma'lumotlarni eski tizimlardan yangi ERP tizimiga o'tkazish, shuningdek, axborot makonining yaxlitligini ta'minlash uchun boshqa dasturiy mahsulotlar bilan integratsiyani sozlash.
Vazifalarni boshqarish, xodimlar o'rtasidagi aloqa, korporativ hujjatlar va ma'lumotlarga kirishni o'z ichiga olgan kompaniyada ichki foydalanish uchun dasturlarni ishlab chiqish.
Mijozlar tajribasini yaxshilash uchun mo'ljallangan mobil yoki veb-ilovalarni yaratish, shu jumladan buyurtma berish, fikr-mulohazalar va mahsulot va xizmatlar haqida ma'lumot olish.
Axborot tizimini ishlab chiqish tashkilot ichidagi jarayonlarni avtomatlashtiradigan va optimallashtiradigan dasturiy ta'minotni yaratishni o'z ichiga oladi. Ushbu jarayon talablarni tahlil qilish, tizim arxitekturasini loyihalash, dasturlash, sinovdan o'tkazish, amalga oshirish va keyingi qo'llab-quvvatlashni o'z ichiga oladi. Asosiy maqsad-ish samaradorligini oshirish, ma'lumotlarning ishonchliligi va ulardan foydalanish qulayligini ta'minlash va boshqa tizimlar bilan kengayish va integratsiya qilish imkoniyatini yaratish.
Ishlab chiqilgan dasturlarga doimiy texnik xizmat ko'rsatish, yangi xususiyatlarni joriy etish va o'zgaruvchan talablar va texnologiyalarga muvofiq ishlashni optimallashtirish.
Yagona axborot makonini yaratish uchun CRM, ERP kabi kompaniyaning mavjud tizimlari bilan dasturlarning o'zaro ta'siri uchun imkoniyatlarni joriy etish.