Kompaniyaning mavjud tizimlari va resurslarini baholash, to'siqlar va zaif tomonlarni aniqlash, modernizatsiya bo'yicha tavsiyalar.
Biznes ehtiyojlari, texnologik tendentsiyalar va byudjet cheklovlarini hisobga olgan holda IT infratuzilmasini rivojlantirish bo'yicha uzoq muddatli rejani yaratish.
Xavfsizlik va miqyosni hisobga olgan holda lan, WAN, Wi-Fi va VPN kabi korporativ tarmoq sxemasi va tuzilishini ishlab chiqish.
Serverlar va ma'lumotlarni, shu jumladan ortiqcha, energiya ta'minoti va sovutishni joylashtirish uchun maqbul echimlarni tanlash.
IP-telefonlar va telefon stantsiyalarini tanlash va o'rnatish, VoIP tizimlarini kompaniya ichida va mijozlar bilan optimal aloqa qilish uchun sozlash, crm tizimlari bilan integratsiya agar kerak bo'lsa.
Xavfsizlik kameralarini, kirishni boshqarish va boshqarish tizimlarini tanlash va sozlash, mavjud xavfsizlik tizimlari bilan integratsiya.
Virtualizatsiya tizimlari, Active Directory, fayl serverlari va boshqa kerakli xizmatlarni o'rnatishni o'z ichiga olgan server uskunalarini tanlash va sozlash.
Xodimlar uchun optimal hisoblash texnikasini tanlash, samarali ishlash uchun ish stantsiyalari va dasturiy ta'minotni sozlash.
printerlar va ko'p funksiyali qurilmalarni tanlash va o'rnatish, korporativ tarmoqda chop etish va skanerlashni sozlash.
Ofisda barqaror va xavfsiz tarmoqni ta'minlash uchun marshrutizatorlar, kalitlar va Wi-Fi uskunalarini tanlash va sozlash.
Kompaniya xodimlarini doimiy texnik qo'llab-quvvatlash, hodisalar va xodimlaringizning so'rovlarini hal qilish.
Tarmoqni doimiy ravishda kuzatib borish va ishlamay qolishni minimallashtirish uchun yuzaga kelishi mumkin bo'lgan nosozliklar yoki hujumlarga tezkor javob berish.
Serverlar va ish stantsiyalariga texnik xizmat ko'rsatish, shu jumladan dasturiy ta'minotni muntazam yangilash, xavfsizlikni sozlash va muammolarni bartaraf etish.
Zaxira tizimini tashkil qilish va qo'llab-quvvatlash, shuningdek kerak bo'lganda ma'lumotlarni tezda tiklash.
Kompaniya xodimlari uchun yangi uskunalar va dasturiy ta'minotdan foydalanish bo'yicha o'quv sessiyalarini o'tkazish, shuningdek paydo bo'layotgan masalalar bo'yicha maslahatlar berish.
Uzluksiz ishlashini ta'minlash uchun printerlarga muntazam texnik xizmat ko'rsatish, ularni to'ldirish va muammolarni bartaraf etish.